שאלות ותשובות
מה הייחודיות של באליזר משלוחי פרחים?
באליזר משלוחי פרחים נותנת ללקוח הישראלי שירות בסטנדרט אמריקאי שמתבטא ברמת השקיפות והמחויבות ללקוח. באליזר ייחודית בנושאים הבאים:
- לכל זר פרחים ובכל גודל (קטן, בינוי, גדול) יש פירוט של סוג הפרחים ומספר הפרחים מכל סוג. באליזר מאמינה שמסחר הוגן מחייב שקיפות מלאה.
- לכל זר פרחים ובכל גודל יש תמונה גדולה, אותנטית ואיכותית בכדי לאפשר ללקוחות לראות באופן הכי ברור ומפורט את המוצר.
- לכל זר פרחים מצורף הסבר על הסמליות והמסר הרגשי שזר הפרחים משדר (רומנטי, אהבה, רפואה שלמה וכו'). מנגנון החיפוש מאפשר לבחור זרי פרחים גם לפי המסר הרגשי שלהם
- באליזר שולחת אישור מסירה עם תמונה/צילום של מקבל/ת הפרחים (בכפוף להסכמת המקבל/ת להצטלם. התמונה תוצג רק בטלפונים ניידים שמותקן בהם ווטסאפ ו/או שתומכים בהצגת תמונות MMS - לכן חשוב לתת מספר טלפון נייד אותנטי ישראלי או בינלאומי).
האם הפרחים איכותיים וטריים?
באליזר רוכשת את הפרחים מהסיטונאים ומגדלי הפרחים המובילים בישראל. מסיבה זו זרי הפרחים שלנו טריים יותר מפני שהם נשלחים ישירות מהסיטונאי לבית הלקוח. ככלל, זר פרחים שנשלח ע"י חנות פרחים, נמצא בתצוגת החנות במשך יומיים שלושה, כך שהפרחים מתבלים. זו הסיבה שתוחלת חיי זר פרחים שנשלח ע"י חנות פרחים קצר יותר. מאחר ותוחלת חיי זרי פרחים מושפעת מאד מטמפרטורת האחסון של הפרחים, לא מומלץ לקנות זרי פרחים מאתרי חנויות פרחים שאין להם מקררים לאחסון פרחים בטמפרטורה של מתחת ל- 8 מעלות צלסיוס.
האם זרי הפרחים עוצבו ע"י שוזרת מקצועית?
בהחלט. זרי הפרחים של באליזר משלוחי פרחים עוצבו ע"י צופית רוזן בעלת תואר N.D.S.F (תואר אקדמי לשזירת פרחים) שמשמשת גם כמנהלת מקצועית בביה"ס המוביל בישראל לשזירת פרחים.
מתי משלוח פרחים שהזמנתי יגיע?
הזמנת מוצר למשלוח לאותו היום, מתבצעת בשעות אחר הצהרים / לפנות ערב. משלוח דחוף (אם האופציה זמינה באתר בתוספת תשלום) תוך 3 שעות. באליזר מעודדת רכישות מראש (במהלך יום העסקים הקודם לפני 14:00, ביום שישי לפני 12:00 או מוקדם יותר) שמאפשרות לספק שירות איכותי יותר. לכן בעת ביצוע ההזמנה ניתן לתזמן משלוחי פרחים ו/או סידורי פרחים ליום ההזמנה ועד שבעה ימים אחרי יום ההזמנה. תזמון משלוחי פרחים 24+ שעות מראש ליום שישי וערבי חג, חוסך בעלויות דמי הטיפול. (אופציית "שישי חכם").
האם המזמין (השולח) מקבל הודעה עם מסירת משלוח פרחים ו/או סידור פרחים?
עם מסירת זרי פרחים ו/או סידורי פרחים, השליח שולח הודעת WhatsApp או SMS למזמין (השולח). לכן חשוב ומומלץ שהמזמין יכניס את פרטי הטלפון הנייד שלו בהזמנה.
מה אם הנמען (מקבל המשלוח) אינו בבית?
במקרה זה, השליח מנסה להתקשר לנמען ו/או לשולח על מנת לקבל את העדפותיהם. כמו כן, השליח יצמיד לדלת הבית פתק ובו פרטי המשלוח, ובו יצוין אם זר פרחים ו/או סידור פרחים הושאר אצל אחד השכנים או שהוחזר לחנות פרחים (עם מספר טלפון לבירורים.)
האם המזמין (השולח) מקבל העתק מפורט של הזמנתו?
האתר של באליזר עומד בתקני הסליקה (חיוב כרטיסי אשראי) הבינלאומיים ובסיום הזמנת משלוח פרחים או כל מוצר אחר, נשלח העתק מפורט של ההזמנה למייל של הלקוח. מסיבה זו, חשוב שהלקוח יספק כתובת דוא"ל עדכנית ואותנטית.
האם ניתן לקבל חשבונית מס? האם המחירים כוללים מע"מ?
בהחלט, על כל רכישה באתר באליזר מונפקת חשבונית מס. במידה והנך מעוניין שתשלח אליך חשבונית יש לציין זאת במסך פרטי משלוח ותשלום בחלון "הערות" ולהוסיף את שם החברה בפרטי כתובת השולח. ככלל, פרטי המזמין הם הפרטים שיופיעו על החשבונית, לכן יש להוסיף את שם החברה, ח.פ. במידת הצורך, וכול פרט אחר שנחוץ למזמין. כל המחירים באתר כוללים מע"מ.
מה קורה אם המוצר שהזמנתי אזל מהמלאי?
במקרה שבוצעה הזמנה לרכישת זר פרחים ו/או סידור פרחים, יסופק זר פרחים דומה ככל הניתן בצורה, בצבע, באופי ובשווי של ההזמנה המקורית. במקרה של מוצר אחר, אנו ניצור עם המזמין קשר טלפוני עם הצעה חלופית.
האם ניתן לבטל הזמנה?
ביטול עסקה כפוף לחוק הגנת הצרכן / עסקת מכר מרחוק (סעיף 14 ג). מודגש שעל פי תת סעיף (ד)(1) לא עומדת לרוכש זכות ביטול עסקה ברכישת מוצרים מתכלים כגון מזון, פרחים, ותרופות. לפנים משורת הדין, לקוח שהזמין פרחים, שתילים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים, ואשר מעוניין לבטל את הזמנתו, יודיע על כך טלפונית (03-7442544) ובדוא"ל (info@balizer.co.il) בהקדם האפשרי. במידה וההזמנה טרם בוצעה (שזירת/סידור הפרחים) והמוצר טרם נשלח לנמען, באליזר תיעתר לבקשה לבטל את ההזמנה.
מה סדר הפעולות המומלץ בכניסה לאתר?
- 1) יש לבחור את השפה ע"י הקלקה על הדגל המתאים בכותרת העליונה של דף הבית.
- 2) יש להכניס את יעד המשלוח (להקליק אות ראשונה ולבחור את שם הישוב מהרשימה) בשדה שבכותרת העליונה בצד ימין (מתחת לדגלים).
- 3) מומלץ להכניס את פרטי הלקוח (דוא"ל וסיסמא, בתיבה הירוקה העליונה בטור השמאלי). כניסה לחשבון הלקוח מאפשרת להשתמש בכתובות שנשמרו בספר הכתובות שלך.
אילו ישובים נכללים באזור החלוקה?
באליזר מבצעת משלוחי פרחים ו/או סידורי פרחים באזור המרכז ומתכננת להרחיב את השירות לאזורים נוספים. הישובים שנכללים במפת ההפצה כוללים את: אור יהודה, אזור, בית דגן, בת ים, בני ברק, גבעת שמואל, גבעתיים, גני תקווה, גת רימון, הוד השרון, הרצליה, חולון, יהוד, יפו, כפר אזר, כפר מעש, כפר סבא, כפר סירקין, משמר השבעה, נוה ירק, נוה מונוסון, סביון, פתח תקוה, קרית אונו, קרית קריניצי, ראשון לציון, רמת אפעל, רמת גן, רמת השרון, רמת פנקס, רעננה, תל אביב, תל השומר. עלות המשלוח 25 ₪.
האם ניתן לבצע איסוף עצמי?
לבאליזר יש מרכזי הפצה בערים השונות בגוש דן, ובגלל מגבלות הקורונה אנו שולחים את הפרחים כשהם טבולים במים, ברכב ממוזג לבית הלקוח.
האם לבאליזר יש רשת חנויות פרחים?
לבאליזר יש מרכזי הפצה שאין בהם תצוגת ו/או מכירת פרחים.
אילו כרטיסי אשראי באליזר מקבלת?
באליזר מכבדת את כל כרטיסי האשראי שישראכרט סולקת כולל כ.א. שמונפקים בחו"ל. רשימה זו כוללת את כ.א. של ויזה, מאסטרכרד, אמריקן אקספרס, ויורוקרד. לא נכללים ברשימה כ.א. דיינרס קלאב.
מה אופן השימוש בכרטיסי אשראי באתר?
אתר באליזר פועל לפי תקן האבטחה הבינלאומי PCI. לפיכך, האתר אינו שומר בשום מקרה את פרטי כרטיסי האשראי. האתר תומך בשתי שיטות חיוב כ.א. השיטה הראשונה מתאימה ללקוחות מזדמנים (שאין להם חשבון באתר) וללקוחות שקונים בתדירות נמוכה. לאותם לקוחות מומלץ להכניס את פרטי כ.א. בכל רכישה מחדש. ללקוחות האתר ישנה אופציה נוחה ובטוחה של שימוש חוזר בכ.א. ללא הכנסת הפרטים בכל רכישה. אופציה זו בטוחה, כאמור לא נשמרים פרטי הכרטיס באתר וזו גם אופציה נוחה לשימוש הלקוחות. על מנת להפעיל אופציה זו, יש לסמן בדף הקופה √ במשבצת הסמוכה לטקסט "ברצוני להשתמש בכ.א. זה בעתיד". בעמוד "החשבון שלי" בסעיף "כרטיסי האשראי שלי" ניתן: 1) למקם במקום הראשון פרטי כ.א. שמהווה את ברירת המחדל לתשלום. 2)למחוק כ.א. מהמערכת. למי שמשתמש בשיטה זו מומלץ לקבוע סיסמה בטוחה לכניסה לאתר (ולא סיסמה פשוטה כגון 123456).
האם ניתן להשוות מחיר זר פרחים ו/או משלוח פרחים באתרים של חנויות פרחים?
לא נתן להשוות מחיר זר פרחים ו/או משלוח פרחים מפני שבאתרים של חנויות פרחים אין פירוט של הרכב זרי הפרחים. בניגוד לאתר של באליזר שפועל בשקיפות מלאה, האתרים של חנויות פרחים בישראל מעדיפים לעבוד בעמימות ולא לספק את האינפורמציה המינימאלית הדרושה לצורך השוואת זרי פרחים שונים.
האם ניתן להזמין משלוחי פרחים בשבת וחג?
לא ניתן להזמין משלוחי פרחים בשבת וחג. ראה שעות הפעילות של באליזר משלוחי פרחים להלן.
בטלפון: 1-700-55-22-52 מחו"ל 972-3-7442544 + , ווטסאפ 972-522-440-972 +
במייל: info@balizer.co.il
בדואר: באליזר משלוחי פרחים בע"מ - ת.ד. 39244 תל אביב 61392
מה שעות הפעילות של מוקד השירות?
בימים א' - ה' בשעות 09:00-19:00 (מוקד ההזמנות נסגר ב- 14:00)
בימי ו' וערבי חג בשעות: 09:00-15:00 (מוקד ההזמנות נסגר ב- 12:00)
הזמנות טלפוניות מחו"ל: 972-3-7442544 + , ווטס-אפ: 972-522-440-972 +